Fiat 126p 650 E, 1985 r.

Drugi samochód redakcyjny, cały czas znajduje się w przebudowie.

SILNIK / WYDECH
- tłumik szmerów ssania zastąpiony prostą rurką z 600-tki

ZAWIESZENIE / HAMULCE / KOŁA
- aluminiowe felgi 4x12"

STYL
- drzwi z lat '70-tych z chromowanymi 'rączkami' do uchylania trójkątnych szybek
- gumowe listwy ochronne z lat '70-tych
- tylna klapa z '76 roku + znaczki z wersji Bambino
- osłona wlotów powietrza na tylnej klapie
- białe przednie kierunkowskazy
- chromowane zderzaki z gumowymi odbijakami
- chromowane wycieraczki
- poszerzenia wlotów powietrza
- pokrywa zaworów i rurka łącząca gaźnik z filtrem powietrza polakierowane na czerwono

WNĘTRZE
- sportowe fotele firmy Inter-Groclin
- sportowa kierownica 3-ramienna, o średnicy ok. 28 cm
- włoski prędkościomierz wyskalowany do 130 km/h
- obrotomierz
- beżowa tapicerka drzwi z chromowanymi listwami
- beżowe tylne boczki
- beżowa tapicerka deski rozdzielczej
- beżowe klapki przeciwsłoneczne
- beżowa półka pod tylną szybą
- beżowe wykładziny podłogowe

Lipiec 2005:

Lipiec 2004:

Sierpień 2003 (po złożeniu):

Sierpień 2003 (prosto po malowaniu):

Lipiec 2003:

Czerwiec 2003:

Lipiec 2002:

Przez tydzień gościła u mnie w aucie strumienica Magsportu (Lipiec 2002):

Czerwiec 2002:

Aktualne drzwi jeszcze przed montażem:

Maj 2002 (po wizycie u blacharza):

Kwiecień 2002 (stan pierwotny):

góra strony

STRONA GŁÓWNA | UAKTUALNIENIA | ARTYKUŁY | LITERATURA | SKLEP | KSIĘGA GOŚCI | FORUM | LINKI