Fiat 126p

SILNIK / WYDECH
- wypolerowane zawory, kolektory wlotowe i wylotowe, cięte prowadnice
- podkładki pod sprężynami zaworów ok. 2 mm (lepszy docisk zaworu)
- splanowana głowica 2 mm
- przerobiony dolot powietrza
- tłumik szmerów ssania zastąpiony aluminiową rurką ok. 50 mm

ZAWIESZENIE / HAMULCE / KOŁA
- obniżony przód - podkładki pod resor ścięte o połowę (w sumie daje 2 cm)
- przerobiony uchwyt od szczęk hamulcowych (nie obcierają - mniejszy opór)

WNĘTRZE
- chromowane korbki oraz klamki wewnętrzne

STYL
- gładka tylna klapa
- chromowane zderzaki
- diodowe podświetlenie tylnej rejestracji
- sportowy przedni spoiler (własny projekt i wykonanie)

Zdjęcia:

góra strony

STRONA GŁÓWNA | UAKTUALNIENIA | ARTYKUŁY | LITERATURA | SKLEP | KSIĘGA GOŚCI | FORUM | LINKI