Fiat 126p
SILNIK / WYDECH
- wypolerowane zawory, kolektory wlotowe i wylotowe, cięte prowadnice
- podkładki pod sprężynami zaworów ok. 2 mm (lepszy docisk zaworu)
- splanowana głowica 2 mm
- przerobiony dolot powietrza
- tłumik szmerów ssania zastąpiony aluminiową rurką ok. 50 mm
ZAWIESZENIE / HAMULCE / KOŁA
- obniżony przód - podkładki pod resor ścięte o połowę (w sumie daje
2 cm)
- przerobiony uchwyt od szczęk hamulcowych (nie obcierają - mniejszy opór)
WNĘTRZE
- chromowane korbki oraz klamki
wewnętrzne
STYL
- gładka tylna klapa
- chromowane zderzaki
- diodowe podświetlenie tylnej rejestracji
- sportowy przedni spoiler (własny projekt i wykonanie)
Zdjęcia:
góra strony
STRONA GŁÓWNA
| UAKTUALNIENIA | ARTYKUŁY |
LITERATURA |
SKLEP | KSIĘGA GOŚCI |
FORUM |
LINKI |